Når du handler med os som forbruger, finder loven om salg af varer anvendelse.
Dette betyder, at du har ret til at klage inden for 24 måneder.
Kontakt os, inden du returnerer artiklen.
Skriv en e-mail til ehsshieldcom@gmail.com, hvis du har en klage.
Du skal klage inden for en “rimelig tid”, efter at du har opdaget en mangel. Hvis du klager inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil det altid blive betragtet som inden for en rimelig tid.
Hvis en vare er brudt, beslutter Ehsshield, om varen skal returneres eller ej.
Du må ikke returnere en vare, før du kommer i kontakt med Hjælpemiddel (firmaet Ehsshield).
Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger (inden for grund). Artiklen skal altid returneres i passende emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan betale dine fragtomkostninger tilbage.
Når det er berettiget, send artiklen til:
Ehsshield, Bugthusene 48 a, 8250 Egå, Danmark, Europa.
Vi accepterer kun pakker sendt direkte til denne adresse.
Når du returnerer artiklen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvornår og hvorfor ønsker Hjælpemiddel, at en ødelagt vare returneres? Der kan være mange svar på det. Måske vil vi kontrollere, om varen er brudt. Måske vil vi returnere varen til producenten. I mange tilfælde vil vi kontrollere kvaliteten af vores produkter.
I mange tilfælde ønsker vi, at kunden tager billeder af den ødelagte vare eller dokumenterer, hvad der er galt med varen.
Når du handler med os som forbruger, finder dansk lov om salg af varer anvendelse.
Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten kan få genstanden repareret eller udskiftet, eller dine penge tilbagebetalt eller en reduktion i prisen afhængigt af den specifikke situation.
Når du modtager pakken, er det første, du skal gøre, at kontrollere pakkens tilstand udefra af pakken. Så skal du kontrollere indersiden og se, om der er noget i stykker. Hvis der er noget i stykker, skal du både kontakte rederiet og Ehsshield. Du skal kontakte rederiet med det samme. Det er vigtigt, at du kontakter begge. Så skal du tage billeder af den ødelagte vare og pakken. Det er lettere at indgive en klage til rederiet, når både kunden og sælgeren kontakter. Ehsshield vil indgive den endelige klage til rederiet.
Kontakt os, inden du returnerer artiklen.
Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger (inden for grund). Artiklen skal altid tilpasses i passende emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan betale dine fragtomkostninger tilbage.
Når det er berettiget, send artiklen til:
Den returnerede vare skal adresseres til: Ehsshield, Bugthusene 48 a, 8250 Egaa, Danmark, Europa.
Vi accepterer pakker sendt direkte til denne adresse.
Ved speciel aftale kan vi acceptere levering til pakkeshop Skæring Nærkøb.
Vi accepterer ikke pakker leveret til pakkeshops i Føtex, ICare eller andre steder. Dette er ligeledes gældende hvis fragtfirmaet misser leveringen til firmaets adresse. Her kan vi kun acceptere pakkeshop Skæring Nærkøb. Det er kundens (afsenders) ansvar at overholde denne betingelse for retur.
Advisering om afhentning af pakken hos pakkeshop Skæring Nærkøb skal foretages med vores mail ehsshieldcom@gmail.com. Vi modtager ikke advisering via telefon.